Czy chcesz spełniać swoje
marzenia i osiągać cele?
Czy chcesz być bezpieczny
i żyć w równowadze?
Czy chcesz osiągnąć sukces?
Bezpłatne lekcje o spełnianiu marzeń
Czy wiesz, że Anioły towarzyszą Ci na każdym kroku?
Czy wiesz, że dla Aniołów nie ma rzeczy niemożliwych?
Czy chcesz nawiązać z nimi kontakt i spełnić swoje marzenia?
Bezpłatne lekcje o przyciąganiu Aniołów
Bezpłatny kurs o kamieniach.
Jak je wybierać, jakie mają właściwości i zastosowanie.
Bezpłate lekcje na email.
Regulamin sklepu internetowego anielskisklep.pl
§1
Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży towarów przez sklep internetowy anielskisklep.pl którego właścicielem jest firma ALOHA s.c. z siedzibą w Lublinie, ul. Lawendowa 21, NIP 712-319-74-46 .
§2
Wszystkie ceny na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto. Ceny te nie zawierają jednak opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie doliczony do wartości zakupionego towaru po wyjściu z koszyka. Koszty dostawy w ramach kraju i poza Polskę są do sprawdzenia w obowiązującym cenniku /patrz odpowiedni punkt działu Pomoc/
§3
Zakup towaru znajdującego się w ofercie Sklepu następuje poprzez dodanie wybranych towarów do koszyka i złożenie zamówienia online. Zamówienie następuje gdy klient po wyjściu z koszyka poda swoje dane adresowe do wysyłki, wybierze jeden ze sposobów płatności, metodę wysyłki oraz potwierdzi swoje wybory poprzez kliknięcie na przycisk „Płacę”.
Po naciśnięciu tego przycisku w systemie sklepu generuje się zamówienie, do klienta jest wysyłany email informujący o złożeniu zamówienia, a klient jest przekierowany na bezpieczne strony banku lub firmy DotPay, będącej pośrednikiem w przekazywaniu przelewów na rachunek Sklepu. Na stronach tych klient dokonuje płatności ze swojego rachunku internetowego lub za pomocą karty.
W przypadku niemożliwości zapłacenia za zamówienie przelewem internetowym bezpośrednio po złożeniu zamówienia, klient może zapłacić przelewem bezpośrednio na nasz rachunek bankowy w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia. W tytule przelewu powinien być nr zamówienia, adres klienta. Przelew powinien opiewać na kwotę z zamówienia tzn. wartość towaru plus kwota za wysyłkę. Dane naszego rachunku bankowego:
mBank: nr rach.: 28 1140 2004 0000 3402 6947 3811
ALOHA s.c., ul. Lawendowa 21, 20-827 Lublin
Klient może też wybrać jako metodę płatności „pobranie”. W tym wypadku na adres mailowy klienta jest wysyłany email z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie następuje poprzez kliknięcie w podany link. Wtedy system Sklepu generuje zamówienie i do klienta zostaje wysłane potwierdzenie, że zamówienie zostało zamówione.
§4
Zamówienie zostanie zrealizowane /wysłane/ w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania płatności przelewem lub kartą lub potwierdzenia zamówienia przez klienta /w przypadku płatności za pobraniem pocztowym/. Dnie robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych.
§5
Sklep oferuje następujące formy płatności:
1/ za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym.
2/ przelewem internetowym - przelewy obsługuje DotPay, przesyłka zostanie wysłana po otrzymaniu od banku lub firmy DotPay potwierdzenia otrzymania przelewu (zazwyczaj tego samego następnego dnia, ale czasem jest to następne dzień roboczy).
3/ kartą płatniczą – za pośrednictwem firmy DotPay.
§6
W przypadku zamówienia z wysyłką za granicę akceptowaną przez sklep formą płatności jest karta płatnicza lub przelew internetowy.
§7
Klient otrzymuje od sklepu wydrukowany dowód zakupu lub /jeśli tego zażąda w uwagach do zamówienia/ rachunek. Jeśli rachunek ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy. Firma ALOHA s.c. nie jest vatowcem i nie wystawiamy faktur vat.
§8
Klient może przed wysyłką anulować zamówienie drogą telefoniczną tel.: 535 -73-33-44ub mailem /adres: sklep@anielskisklep.pl/
§9
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty odebrania towaru i zwrócić zakupiony towar. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony lub - w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz programów komputerowych – nie zostało usunięte oryginalne opakowanie towaru. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną wysłane przelewem na podany numer rachunku bankowego lub przekazem pocztowym na podany adres.
§10
Jeśli klient chce zwrócić towar lub zgłosić reklamację, prosimy poinformować o tym fakcie Sklep za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie tel.: 535 -73-33-44 lub listownie i przesłać zwracany lub wadliwy towaru do Sklepu paczką lub listem poleconym. Koszty zwracanego towaru zostaną odesłane do klienta w ciągu 2 dni. Natomiast koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone po uznaniu reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 3 dni od otrzymania reklamowanego towaru. Jeżeli reklamacja będzie uznana, towar zostanie bezpłatnie wymieniony na pełnowartościowy lub w ciągu 2 dni oddamy wartość zamówienia i przesyłki zwrotnej.
§11
Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych firmy ALOHA s.c. będącej właścicielem Sklepu anielskisklep.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień, chyba że klient wyraził chęć i zgodę na dołączenie do Anielskiego Klubu lub zamówił bezpłatne lekcje za pośrednictwem naszej strony internetowej. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.§12
Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi powinny być kierowane do:
Sklep anielskisklep.pl
ALOHA s.c.
ul. Lawendowa 21, Lublin
tel.: 535 -73-33-44
Adres email: sklep@anielskisklep.pl
Koszt wysyłki i czas trwania dostawy